مدیکانو با احترامی که برای حریم شخصی کاربران نهاده است، برای مطالعه، ثبت نظر و استفاده از امکانات وب سایت داده هایی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش ها، داده هایی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که تمامی فعالیت‌های مدیکانو قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک می باشد و طی فرایند خرید، فاکتور صادر می‌شود، از این رو وارد کردن داده هایی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی ضروری است. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و مدیکانو تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده می کند.

همچنین مدیکانو ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها  و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا تخفیف ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه مدیکانو را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که  09207207290 تنها شماره‌ای  است که مدیکانو از طریق آن با کاربران و مشتریان خود تماس می گیرد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مدیکانو، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مدیکانو است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به   Info(at)medicano.ir  اطلاع دهید. لازم به ذکر است که کاربران جهت دریافت پیامک های مدیکانو، نباید دریافت پیامک تبلیغاتی را در خطوط تلفن همراه خود مسدود کرده باشند در غیر این صورت مسئولیتی متوجه مدیکانو نمی باشد. البته لازم به ذکر است که اطلاع رسانی از طریق ایمیل، پیامک و یا تماس صورت می گیرد.

مدیکانو ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت  قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مدیکانو می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. مدیکانو هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع قضایی قرار دهد.

مدیکانو همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی استفاده می‌کند، اما پروتکل امن SSL و لایه‌های امنیتی مدیکانو و روش‌های مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

مدیکانو برای نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن و خوشایند را برای کاربران فراهم سازد.